22 November 2013

Lately




Asa cum ati vazut deja unii dintre voi pe pagina de Facebook, saptamana aceasta a fost una extrem de incarcata in care desi nu imi place, a trebuit sa ma impart si sa renunt la anumite lucruri in favoarea altora.
Ei bine, m-am gandit sa va povestesc asa pe scurt cam ce s-a intamplat si cum am reusit sa ma inconjor de oameni minunati!

Am inceput saptamana cu o mica jurizare intr-un concurs destul de complex la Atelierele Ilbah. Desi era un concurs de coafuri, participantii trebuiau sa ia in considerare nu doar aranjarea parului, machiajul si imbracamintea fiind de asemenea jurizate. Iar rolul meu este deja evident care era.

Apoi am continuat ziua participand la Gala Avanpremiere. Ce va pot spune, colectii minunate si designeri talentati, indrumati de nimeni altul decat Alin Galatescu. De asemenea am avut ocazia de a ma intalni din nou cu fetele de la Cluj :D ( Stiti de ele deja din cadrul proiectului M Calendar) dar si cu alte persoane dragi din mediul online.

Iar restul saptamanii a fost ocupat de facultate, schite si derularea altor proiecte si colaborari minunate. Pe toate le veti vedea treptat pe blog. Si desigur, in curand va promit si o noua tinuta.

Acum va las cu cateva poze care sper sa va placa si va doresc un weekend minunat.

Kisses, Manuella <3 p="">




Aceste desene sunt facute de minunatele colege de la cursul de design. I have to admit, are not mine :))

No comments:

Post a Comment

Thank you for stopping by and for your comments! I`ll promise to visit you as soon as I can :)